چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

بررسی ۷۲ هزار درخواست مردمی چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۲ هزار و ۹۴ درخواست مردمی این استان در دولت یازدهم بررسی شد.

بررسی ۷۲ هزار درخواست مردمی چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم

به گزارش ایل نیوز، محمدمراد رئیسی اردلی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب قلم در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این تعداد ۶۸ هزار و ۷۴۴ درخواست از طریق سامانه ۱۱۱ سامد (سامانه الکترونیکی مردم و دولت) و مابقی از طریق ۱۳۴ ملاقات عمومی با استاندار استان بررسی شده است.
وی افزود: درخواست های ارائه شده از طریق سامانه ۱۱۱ سامد به صورت ابراز احساسات، انتقاد، پیشنهاد، شکایت، طرح ایده و ارائه دیدگاه ارائه شده است.
رئیسی اردلی تصریح کرد: رسیدگی به درخواست های مردمی سامانه ۱۱۱ سامد، ارزیابی عملکرد دفاتر استانداری و فرمانداری ها، امور حقوقی و بازرسی از مهمترین فعالیت های دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
وی یادآور شد: تسهیل در ارتباط مردم و دولت، رسیدگی بهتر به مشکلات مردم، نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی، کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در هزینه های مردم و دولت از مهمترین مزیت های سامانه ۱۱۱ سامد است.

لینک کوتاه : http://eilnews.ir/?p=1164
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما